Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Προσοχη....γλιστραει!

Θέλει πολύ κουραγιο να κάτσεις να γράψεις ποσες μαλακιες έχεις κανει στη ζωη σου, βασικα αν κάτσεις κ τις γραψεις κιόλας ίσως σε πιασει κατάθλιψη συνειδητοποιώντας ποσο χαμένος νιώθεις σ αυτή την φοβερή ηλικία των 20-30 που ψάχνεις να βρεις για δεύτερη φορά τον εαυτο σου... η πρώτη είναι στην εφηβεία, γκομενακια , μην ξεχνιεστε!
  Αν γραψεις όμως σε μια μικρή παραγραφο τις λίγες χαζομάρες που κατάφερες να κανεις μέσα σε μια 10ετια κάπου στο τέλος έρχεται μια λύτρωση... ενα "τα εκανα βρε αδερφέ, και τι έγινε; μικρός  ήμουν... Δεν είναι έτσι.... η μάλλον δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.. σ αυτή την ηλικία χτίζεις το ποιον σου, τη βάση σου, συνήθως ασχολησε με την καριέρα σου, αλλα είσαι σε τόσο ενεργητική φάση που παρασύρεσαι από τα πάντα.. νιώθεις ζωντανός, δυνατος, ελεύθερος.
  Μόλις κλείσεις όμως,  τα 30....ΤΕΛΟΣ! Τελειωσε η τρελλα , συνεχίζεται μέσα σου φυσικά αλλα εκφράζεται με άλλο τροπο. Σκέφτεσαι μια...κ δυο κ τρεις ...καλα ως εκεί... αλλα σκέφτεσαι..
  Θέλει κουραγιο λοιπόν, να πεις, με λίγα λόγια, ότι ήσουν παρορμητικος, ότι δοκιμάσεις κι αυτό, κι εκεινο, κ το άλλο,... ότι δεν πρόσεξες, μα... δεν έφταιγες,... ναι, αλλα ΔΕΝ πρόσεξες...κ το χρεώθηκες μικρέ μου... Δεν παίζουν μ αυτά... Πάει τώρα.... Τελειωσε,... ότι έκανες, έκανες .. κ γράφτηκε... και δεν εξομολογείται, δεν ξεπερνιέται, έμεινε ανεξίτηλο μέσα σου... δεν το μετανιώσεις...(αλλού αυτά...!!) έτσι λες,.. ήταν η επιλογή σου σε στιγμάτισε, τελειωσε...δε πεθαίνεις ντε αλλα ζεις μ αυτό...


Τι έκανες λοιπόν;; 5-6 one night stand, με το αφεντικό σου για καλύτερη θέση, με τους φίλους που γνώρισες μόλις  το ίδιο βράδυ σε ενα ξέφρενο καλοκαιρινό Παρτυ, με 2 γκόμενες σε τρίο, με έναν τύπο που είδες 2 φορές όλο κ ολο στη ζωη σου κ σε άφησε έγκυο, ... λίγη κόκα, λιγο μαύρο, λίγη σκόνη τη λευκή..3-4 βίντεο γυμνο, ενα. φόνο.;;;;; το χοντρενουμε..... Αυταααα.... ζεις;;;Ε, ζεις... δεν πέθανες ... τα θυμάσαι;; πολύ καλα... θα τα ξαναεκανες..... ε ναι!!! εγω δεν είμαι;; είναι κανένας αλλος;;; εγω  είμαι... άρα εγω θα τα ξαναεκανα...γιατί;;
  Γιατί οι πράξεις μου είμαι εγω,... κι εγω θα είμαι κ μετά μέσα από αυτές.. κακές καλές, αυτές είναι, εγω είμαι...χαίρεται...

Τι εκανα εγω που με πονάει τόσο πολύ και δεν κατάφερα να αφήσω πίσω;;; Τι;