Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Η Αλλη.

Ο Οδυσσεας, ήθελε πολλά να πει εκεινο το βράδυ, έψαχνε εναν εξομολογητη, οχι οποιονδήποτε όμως, αλλα της γυναικας που θα του αλλαζε τη ζωη. Ήθελε να μου μιλήσει για το πρόσφατο παρελθόν του, γιατί ηταν αυτό που τον βασανιζε άμεσα. Έδινε πια την εντύπωση, "κατσε να στα πω, γιατι θα σκάσω. Γιατί θέλω να ξέρεις με ποιον εχεις να κάνεις. Γιατί σε αφορά. Γιατί δε θελω να φοβασαι να με συναντήσεις, σε θελω άνετη, όπως θελω να είμαι κι εγω μαζί σου."



 -"Ξέρεις , θέλω να σου μιλήσω "

- Πες μου οτι θέλεις.

-Βγηκα πρόσφατα απο μια σχέση που με πόνεσε πολύ.

- Όλοι έχουμε δύσκολο παρελθόν, μη σκας.

-Οχι , πρεπει να σου μιλήσω .

"Είχα πριν 18 μήνες μια σχέση με μια κοπέλα, που με έκανε στο τέλος να αισθανθώ πολυ βλάκας. Με θέλησε μόνο για όσο είχα λεφτά. Μόλις αυτά τελείωσαν με παράτησε. Και στο τέλος το έκανε έτσι να φαίνεται οτι δεν με αφησε γι αυτο. "
Κλασσική ιστορία, αβγαλτου νεοέλληνα του εξωτερικού, με κάποια φράγκα παραπανω, που δεν γνωρίζει πως λειτουργούν οι γκόμενες στην Ελλάδα, και την παταει με την πρωτη τυχουσα.

Πραγματικά νόμιζα οτι άκουγα νουβέλα του ΄70. Δεν περίμενα οτι υπάρχουν ακόμα τέτοιες γυναίκες και πόσο μαλλον, τέτοιοι άντρες που την πατανε με γυναίκες τετοιου είδους, και επιπλεον τους αφήνουν απενταρους. (Βασικά, αυτο το τελευταίο , με ετσουξε , πολύ...και τι θες τώρα αδερφάκι μου, να κανώ μόνο  εγω;  το μαξιλάρι σου;)

Μου ειπε εν ολιγις οτι τον τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί, του έφαγε οτι είχε και δεν είχε, και την παραμικρή ρεζέρβα για ωρα ανάγκης, και τον άφησε συξυλο.
Την ερωτεύτηκε ομως λιγακι ο κακομοιρης. Για την ακριβεια παθιαστηκε μαζι της. Ηταν κ τοσο καλη στο κρεβατι, οπως ξερουν πολυ ευκολα να κανουν αυτες, και τον ζαλισε , του θολωσε το μυαλο. Τον "κολλησε", τον έκανε να την σκέφτεται νύχτα μέρα, του έκανε, κολπα, σκερτσα, παιχνίδια. Τον τρελλαινε. Τον έκανε να την θέλει και να την αναζητά συνέχεια
Αν και ειχε περασει αρκετος καιρος που ειχαν χωρισει, αυτος ακομα την σκεφτοταν.

Με γοητευσε αυτή η γυναίκα, κοντευα να την ερωτευτω κι εγώ. Πως το έκανε ολο αυτό, πως ήταν τοσο καλη; Πως τον τρελαινε, χωρίς καν να τον θέλει. Γιατί δεν τον θέλησε, ούτε για μια στιγμη.
Για ενα χρόνο αυτος ζουσε το απολυτο πάθος, κι αυτη του ρουφουσε κάθε ευρώ. Μου την έδειξε σε φωτογραφία, μια γλυκιά εντυπωσιακή ξανθιά. Μπορείς να την πατήσεις και μόνο αν την δεις. Του κολλησε το μυαλό, του ηταν αδυνατο να την βγάλει απο το μυαλό του απο τη μια στιγμή στην άλλη.
Σκεφτόταν οχι μόνο το πόσο ωραία πέρασε γιατί υπήρχαν τα χρήματα,  αλλα και πόσο ανόητος έμοιαζε μπροστά της για να φάει τέτοιο δούλεμα. Εκεί είναι που κολλας... Λες, δεν είναι δυνατόν, να είμαι τόσο μαλαξ. Εμένα ;Αυτη;; Πως μπόρεσε;


Εξου και οι μπουκαλες Μεταξα στο πατωμα, το βραδυ εκεινο σε ενα ακριβό  Ξενοδοχείο στο πρώτο ποδι της Χαλκιδικής, που έπεσε το φυλλάδιο του eligible Greeks πάνω στη μούρη του απο το τραπεζάκι. Εξου και το χανκοβερ, που ακολουθησε μια κίνηση σωτηρίας, "απο κάπου να πιαστω", και πιαστηκε.... απο μένα.

Μου ειπε χαρακτηριστικά, "Θέλω να βρω καποια αλλη για να την ξεχάσω.."
Ωπα, ωπα, κύριος... δεν εισαι καλά που θα μπω εγω σε τέτοιο τρυπακι.
Θες να σκέφτεσαι άλλη, σκεψου την, εμενα μη με μπλέκεις.

Του ειπα ξεκάθαρα οτι δε θα γίνω το μαξιλαράκι του, για κάποια άλλη, κι αυτός θα συνεχίσει να έχει διπλο ταμπλό. Η θα κάτσει εκει να καίγεται μεχρι να του περάσει η να αποφασίσει να ξεκινήσει κατι καινούριο με καθαρό μυαλό






Μου ορκίστηκε, οχι σχεδόν, αλλα πραγματικά, ότι οση ωρα μιλάμε την εχει ξεχάσει.
-"Πραγματικά δεν θα μου πάρει πολύ, ειμαι σίγουρος, αύριο μεθαύριο θα εχει σβήσει απο το μυαλό μου, γιατί έχεις αρχίσει να μπαίνεις εσύ." "Ήθελα να στα πω για να νιώθω ήσυχος, οτι δεν υπάρχει τίποτα ανάμεσα μας που να μας χωρίζει, ήθελα να το ξέρεις "
Την μίσησα. Την μισουσα για πολυ καιρό μετά, γιατί μου τον "χαλασε". Πρώτον του έφαγε λεφτά που θα αξιοποιουσαμε μαζί μόνο και μόνο για το κέφι της και για τα τρέχοντα έξοδα της. Δεύτερον, τον έκανε αρκετά επιφυλακτικό μετά, φοβόταν να ανοιχτεί μαζί μου. Την μισησα φοβερα. Αλλα την θαυμασα κιόλας, γιατί έβρισκε τον τροπο να γίνεται χειριστικη. Κάτι τέτοιες professionals που τις λέγαμε μετα με τον Οδυσσέα, κάτι τύποι με μαύρα κοστούμια τις ψάχνουν με το τουφέκι. Και την βρήκαν βέβαια, γιατι αυτό ήταν το επάγγελμα της, κι ολο και καπου χρησίμευε.
Ας πούμε ότι τον συμπονεσα, και του έδωσα συγχώρεση για την αμαρτία του. Μου άρεσε που μου ανοίχτηκε, ( μα υπήρχε και τίποτα σ αυτόν τον ανθρωπο που απο αρνητικο, να μην το βλεπω θετικο;)
και κολακευτικά με την εξομολόγηση του. Ας ειναι, μπορούμε να παμε παρακάτω....