Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

When Septemper starts..

Σε ενα μηνα από τότε θα αποφάσιζα να ξαναδώσω το Toefl γιατί στο πρωτο τεστ είχα πατωσει. Να μην πω για την ανεκδιήγητη καθηγήτρια αγγλικων που δε με βοήθησε διολου στην προετοιμασία του τεστ, ότι πληρώθηκε κανονικά αλλα η δουλειά της δυστυχώς δεν ήταν καλή, κ μου τσεπωσε κ τα βιβλία ολοκαίνουρια παρακαλώ! Με το έτσι θέλω.. Τι να πεις; Καλή της ωρα..



Τον Αλεξ τον ξεπροβόδισα στο αεροδρόμιο Μακεδονία ο οποίος με παρακαλούσε να πάω να τον βρω στη Βοστόνη... Θεός φυλάξει ... Μετά από δυο one night, 3 γευματα σε ταβέρνες της Θεσσαλονίκης κ ενα ποτό στα Starbucks στο λιμανι, με πηρε κ σοβαρά και θέλησε να τον ακολουθήσω... σε κάποιο τσατ, μόνο απόγευμα, λόγο διαφοράς ώρας με έβρισε κ τσατίστηκε επειδή έδειξα να μην ενδιαφέρομαι..

-Όχι χρυση μου, "που πάω και μπλεκω.. " εμπειρίες είναι αυτά... Ένας ψηλός ξερακιανος, μελαχρινος γαλανομάτης φλώρος, ελληνοαμερικανος ήταν, πως αλλιώς να τον περιγράψω ... τι παρά πάνω θέλεις;;; Καλή του ωρα όπου και να ναι κι ελπίζω να βρήκε τελικά παπούτσι από τον τοπο του γιατί είχε φαγωθεί... Άσε που δε μπορούσα και να συνεννοηθώ μαζί του... Άλλα έλεγα εγω αλλα καταλάβαινε αυτος... στη γλώσσα του σώματος καλυτέρα τα πηγαίναμε... αλλα και πάλι,... σαν να διάβαζα τον Ριζοσπάστη.

Ανακούφιση,... πάει κι αυτός

Μιλάω με τον κι.Γιώργο στο msn μεγαλοδημοσιογραφο ναυτιλίας από το Βήμα. -Τι να κάνω κι.Γιώργο μου;; Δε βρισκω άκρη πουθενά, ούτε στα προσωπικά ούτε στα επαγγελματικά... Με στέλνει να δώσω μια συνέντευξη σε μια ναυτιλιακή στη Θεσσαλονίκη την Arkas co. τουρκική που διεύθυνε ένας γνωστός του... Χμμ μόνο που δε μου δώσαν καμία μπάρμπι στην εξοδο να συμπληρώσω τη συλλογή με τα παιχνιδακια μου... Με βρήκανε λέει πολύ ρομαντική για να αντέξω στις απαιτήσεις της δουλειάς και δεν είχαν κι αδικο οι άνθρωποι.. Με πλήγωσαν βέβαια, και μου έμεινε απωθημένο αλλα τους κατανοώ.. Καλή τους ωρα...

Δεν άφησα  όμως εκεινο το καλοκαιρι δευτερόλεπτο να πάει χαμένο, συνέχισα τις αναζητήσεις μου, έτρωγα τα μούτρα μου, αλλα τα έτρωγα  άγρια άγρια όμως και ξανασηκωνόμουν.

Δε βαριέσαι, 16 Σεπτεμβρίου έχουμε γάμο, παντρεύουμε την ξαδέρφη μας.. ας γίνει αυτό και βλέπουμε που θα κατευθυνθούμε